اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۳۴۶۲

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| هروی: کسب مدال طلا کمترین حق کاراته بود

المپیک ۲۰۲۰ توکیو| هروی: کسب مدال طلا کمترین حق کاراته بود
سرمربی تیم ملی کاراته گفت، کاراته به کمترین حقش که کسب مدال طلای المپیک بوده، رسیده است.
۱۸:۳۴ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلای سجاد گنج‌زاده گفت: کاراته به کمترین حقش که کسب مدال طلای المپیک بود، رسید. خانم عباسعلی هم خوب مبارزه کرد و حیف شد به مدال نرسید.

وی تأکید کرد: با شرایط خاصی به توکیو رسیدیم و خدا را شکر به آنچه لایقش بودیم، دست پیدا کردیم. خدا را واقعاً حس کردم و خواست خدا بود که ما طلایی شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سجاد واقعاً آسیب‌دیدگی سختی داشت. یک ماه پیش پایش شکست و 10 روز پیش در آخرین تمرین کف دستش شکست و با غیرت در این مسابقات شرکت کرد. این آسیب‌دیدگی‌ها انگیزه او را بیشتر کرد.

هروی گفت: باید از پورشیب تشکر کنم که واقعاً به ما کمک کرد و دستش را می‌بوسم و حقش این بود که در این مسابقات حضور داشته باشد.

وی افزود: همدلی باعث موفقیت کاراته بود. باید از کادر فنی‌ام تشکر کنم که واقعاً شبانه‌روز تلاش کردند. سجاد هم واقعاً تلاش کرد و طلایی شد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از رئیس فدراسیون کاراته، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  تشکر کنم که هر آن چیزی را که خواستیم، در اختیار ما قرار دارند و ما هم با کسب مدال طلا جواب زحمات آنها را دادیم و شرمنده مردم نشدیم.

وی با اشاره به غیبت بهمن عسگری در المپیک گفت: اگر بهمن بود حتماً طلا می‌گرفت و چیزی برای کسب مدال طلا کم نداشت. برخی چیزها دست ما نیست و هر اتفاقی بیفتد، بازهم شاکر هستیم و حتماً حکمتی داشته است.

هروی گفت: ثبات و همدلی باعث موفقیت کاراته شد. شش سال است که سرمربی تیم ملی هستم و با همدلی توانستیم به قولی که داده بودیم، عمل کنیم.


انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین